SELAMAT DATANG. TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA BELOG CAPUK INI. (>_<)

DI TAG???AKU BLUR!!!

ada blogger yg memandai nk tag aku(zazachan),as a profesional(perasan)aku jwb je lah soalan2 die...nk tahu sgt kan??baca la....



Siapakah diri anda di rumah?

anak n kakak yg baik(baik ke?),responsible,tp mangkau ckit..


Siapakah diri anda di samping rakan?

seorang yg agak giler2!!disenangi,(ye ke??)


5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai:

1. segulung ijazah utk parent (insyallah lg 4,5 thun)

2. dinner kat tepi tasik bwh lampu dgn my love(romantik)
3. nk wat kan sebiji rumah banglo utk my parents n family
4. get marry(gatal sungguh)
5. nk sebijik kete ferrari sebagai barang hantaran(demand)


Siapakah nama pasangan anda?

zainuha zainuddin(nuar)
a.k.a
papa cayang



Ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda:


(malunye nk citer)!!!
1. romantik
2. manje
3. penyabar dgn kerenah aku yg manje2 nie(uwekk)
4. giler2,suke wat lawak spontan
5. sentiasa nk wat aku happy

Bilakah tarikh anda couple?

da kwn sejak 12 tahun yg lepas

declare couple=14 julai 2009

(dilamar dlm kereta otw nk g tgk wayang n indahnye time 2)


Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?

gaduh tepi jalan bertumbuk2(malu)



Lagu tema cinta anda:

manja by screen


Apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda?

berubah hidup ke arah yg lebih baik..utk kesenangan kite kan sayang???

p/s: x suke??wat2 suke je ar...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen dengan tulusnya..ahakzzz~~~~