SELAMAT DATANG. TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA BELOG CAPUK INI. (>_<)

happy wit my family!!


ahad/18.april.2010
g wetworld dgn a big family
huhu
uncle blanje woo

plannye nk g a'famosa
tp disebabkan tmpt 2 tgh di upgrade
ubah plan ar
g ke wetworld hot spring pedas!!!

sblm 2 nk citer tntg tmpt nie
not bad la
x de la best mcm sunway lagoon 2
tp die kecik je
ada la dlm 4 mainan
wave pool,lazy river,children pool,lg 1 yg tggi 2,lupe ar nama die
upss,lupe lak,haa
ada hot spring!!!
panas woo,x tahan masuk dlm 2..!

x tahu nk citer apa
aku bg korang tgk gmbo je ar



aku yg sempat bergambar,muka hitam woo,tp aku enjoy!!lg best klu pakwe aku ada..



mak usu aku,promot2,umo 24..da ada bf la lol,huhu(tudm),baju merah 2 mak long aku!!single jgk..hehehe


cousin n adik2 aku yg riang sangat!!2 kat belakang 2 adik aku,yg depan sepupu2 aku..klu da jmpa air,x ingt darat da!!



aku lg!!time ne aku baru lepas makan!!lepak dulu bru masuk air smule..bedebushhh!!



ni ha duduk santai tepi wave pool!!



dok posing mcm dugong!!korang perhati ada mamat2 kat belakang 2,slh sorang dr diorg mntk no aku,nk layan ke???x perlu!!!



youngest brother!!masuk jgk,rendamkan dlm air...



adik sepupu aku yg tgh trauma...hampir lemas doe..aku yg sempat tarikk die,guider yg jage 2 makan gaji buta,x pandai jage!!



kanak2 riang!!!happy la kamoo...


act,byk lg pic,tp aku x amik lg kat uncle aku!!t da dpt gmbo aku upload lg ok!!
daa,tata...
ENJOY!!!!!

p/s : love my family...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen dengan tulusnya..ahakzzz~~~~