SELAMAT DATANG. TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA BELOG CAPUK INI. (>_<)

malam pertama!!!! *_*

assalamualaikum!!!!!yuhuuuuuuu,ada ke yg bace entry aku nie???bosan giler wei!!!kering idea x thu mau tulis ape...aku duduk layan gambar2 kat folder lappy nie,terjumpa ar gmbr satu nie...penuh kenangan siot,sedih je tgk gmbr ni...


nk citer tntg mlm nie,janji dgn dak akak nk kuar sama2 pekena kopi kat klebang tue,*sambil menyelam minum air*,aku date dgn nuar (boyfrenz aku) kali pertama!!!malu giler time 2,padahal bknnye aku x knl n x penah jumpa nuar nie,slalu giler jmpa coz aku dgn dak akak kan mmbr bek n aku slalu g merempat umh die,huhu,dlm masa aku merempat kat umh dak akak nie,dak nuar nie pun pandang2 jeling aku,cewahhhhhhh,senang citer jatuh ati,uwekkkk....malu siot...

dlm kol 8 aku dgn xcited kuar la rumah dgn hati yg berbunga2,wahhh,g date tau,kat tembok klebang 2,mlm2 best lepak situ,dak akak nie jahat plan dgn mmbr2 yg len,diorg wat aku game time nie,aku call2 die kata ontheway,bapak punye geram ar time nie,tggu2 diorg x sampai,rase nk maki jer,diorang sengaja tinggalkan aku dgn nuar berdua...mcm nk nangis rasenye,da la aku x biase date2 ni..bayangkan diorg tgglkan aku dua org je dgn nuar dr pukul 8 -10.30mlm...kering giler idea aku nk ckp ape time 2,rase nk lari je...nuar da gelisah,aku da le pomuan 1st yg die date,lg ar mcm ayam berak kapur dibuatnye..diorg pun sampai,antara nama2 yg duduk mengenakan aku ni,dak akak,capit,carol,pebet,ain...aku rase nk sepak je diorg,da la bg alasan x munasabah,kata nk g pasar mlm,tp berjam2...tggu ar,ada masa aku balas blik!!gerak g kedai ape ntah nama die,sempoi jer kedainye..order shisha campur!!!aku x isap bnda alah 2,tp diorg isap..uwekkk,x sedap...aku order kaw2 punyer,roti john special,nuar blanje,hahahaha...mlm sudah lewat,aku pulang dgn senyuman yg meleret,,,,aku dilamar time nie!!!!hahahahahahaha

(...skang nie aku happy and bahagia dgn nuar...)


p/s:ada yg susah ati kami bahagia???suh makbapak kamu cerai dulu!!!hahahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen dengan tulusnya..ahakzzz~~~~