SELAMAT DATANG. TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA BELOG CAPUK INI. (>_<)

badai melanda =((

saat ko pujuk
aku bkn x nk pandang ko


aku bkn EGO
tp HATI aku TERGURIS
x de kat sape aku nk luahkan,aku luahkan dlm blog aku ni 
x salahkan??x de org nk mrhkan??


aku bkn saje x nk angkt fon ko atau bls sms ko
tp aku nk bg ko pengajaran supaya hargai seseorang


aku paham ati ko tgh marah
tp tue bkn alsan nk judge aku 
hati aku mrh jugak
tp ada aku judge ko??
x de kan??


kita sama2 ada keburukan sayang
kita jage keburukan pasangan kita bleh kan??
yg buruk kita betulkan jd baik
yg baik kita betulkan jd cukup baik
cukup baik kita betulkan jd yg sempurna


ko minta maaf pd aku
aku bkn x maafkan
jauh sudut hati aku maafkan ko 
kita x terlepas dr wat kesalahan
aku sentiasa maafkan segala kesalhan ko n aku harap ko pun mcm tu jgk..


sumpah aku sayang ko n aku x nk kite break
aku sayang hubungan ni
mcm2 da kita tempuh sama2
hujan panas.ribut sume kita da tempuh
caci maki hina sume kita da rase kan??
susah senang kite tempuh sama2
x kan la aku senang2 nk lupakan hubungan kita nie


tp aku harap ko bg aku masa
aku nk tenangkan diri aku dulu


aku janji lepas aku da cukup tenang
aku kembali pada ko
tu pun klu ko masih setia nk tggu aku 
aku harap ko ktakan la janji ko yg ko "x kan berganjak" walaupun aku da benci ko
kita slalu ingt mengingati sama2 yg akan ada dugaan lebih besar akan datang
aku anggap ni sume dugaan n masih ada dugaan yg lebih besar..


air mata dah kering
tuhan je tahu
setiap kali ada misscall kat nset aku
wajib aku menangis mcm nk giler


AKU RINDU KO
AKU X TIPU
AKU RINDU KO SGT2!!!!
JARI AKU TERGERAK NK PICK UP CALL KO N SMS KO
TP AKU PERLUKAN MASA UNTUK KITA JUGAK..


P/S: sape yg baca habis,thanx coz sudi bace luahan panjang mcm esei ni..

3 ulasan:

  1. hmmmm..saba la..biasany gado xlama kn?hihihi

    BalasPadam
  2. hmmmm..saba la..biasany gado xlama kn?hihihi

    BalasPadam
  3. huhuhuhuuhuuu...
    sabo yer cikk piza.
    kdg2 berdiam diri tue leh selesaikan sgale nyer.
    tenangkan atymu.~~~~^_^ SENYUM

    BalasPadam

komen dengan tulusnya..ahakzzz~~~~