SELAMAT DATANG. TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA BELOG CAPUK INI. (>_<)

CERITA CINTA!!!

assalamualaikum

sgt la keboringan x thu nk tulis apa!!! dgr2 lagu yg ntah ke berapa kali pun aku tahu..memekak je ar wali band ni duduk nyanyi kat telinga aku ni sibuk pasal suh aku cr kan jodoh utk dia..nk awek cr ar sendiri kan...mmber2 sume da ada awek sibuk mntk tolong aku crkan,pas2 panggil aku ibu2 bapak2 plak tue...x sopan,saya tuan puteri,bkn ibu2!!!
*lari tajuk sgt da aku ni*

[ IN ]http://emo.huhiho.com
ramai org kata lebih baik kita pilih ORG YG KITA daripada memilih
ORG YG KITA
..sesungguhnya dlm hidup kita ni mesti ada org yg kat kita,dan lumrah sebaliknya hati kita mst ada kat seseorang..jika perlu wat pilihan,pilihan yg terbaik ialah yg diharapkan..supaya kita x kecewa 1 hari nnt..sape yg sakit??kita jugak yg sakit kan???sape yg nangis??kite jgk yg nangis!!!http://emo.huhiho.com


ORG YG KITA : sudah tentu dia kita so kita x tertanya2 lg dgn perasaan die terhadap kita,die akan jage diri kita sebaiknye coz akan melindungi sesiapa yg die ,maybe x kan tinggalkan kita!!

ORG YG KITA : diri kita yg dia,tp kite lom tahu die kita ke x!!mungkin kita bertepuk sebelah tgn,n bile2 masa sahaja dia akan tinggalkan kita coz kita yg die,bkn die yg kite n die x kecewa ape2 pun coz bkn die yg kan kita!!!

5 ulasan:

  1. betul org kata kalau nak bahagia pilih org yg cintakan kan kita :)

    BalasPadam
  2. disayangi lbih mdh drpd menyayangi..kan.....
    sbb kite taw die sygg kiter..
    cewwwwaahhh!!!!

    BalasPadam
  3. cewhhhhh
    da pandai da dlm saol cinta
    sehhhh
    betol2
    pilih org yg syg kite!!

    BalasPadam
  4. haha..cite-cite nk jadi dokter cinta.bole?
    *hampeh jer* -_-'

    BalasPadam
  5. huhu
    dokter cinta tue!!
    =))

    BalasPadam

komen dengan tulusnya..ahakzzz~~~~