SELAMAT DATANG. TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA BELOG CAPUK INI. (>_<)

KEKELIRUAN!!

result stpm ari 2 lg awl kuar dr result spm!!tp arini result utk kemasukan universiti utk spm da kuar,adik2 sume da leh pk mane arah tuju diorg..
actually aku tgh jln2 dgn boyfriend aku td dpt text dr jija!!!

dia : ko da cek upu??
aku : cek utk apa??
dia : arini kan kuar kputusan masuk universiti tue
aku : ko ni jija,excited sgt nape?arini utk bdk lepasan spm,kiter kan STPM!!keputusan msuk u utk stpm kuar hujung bln 6
dia : la,ye ke?kwn2 keje aku sume ckp arini kuar..aku baru pikir nk resign keje..
aku : relax dulu,teruskan keje,bulan dpn bru resign keje


p/s:kepada kwn2 yg apply upu(unit pengambilan universiti) tu,sabar2 tau...kepada geng2 aku,ain,izan,jija,n fara sabar2 tau...t kite tahu keputusannye!!

3 ulasan:

  1. a.ah..nape dak2 spm dpt tawu cepatt..
    maybe kemasukan diploma lebih awal dri ijazah..
    x saba nie piza!
    g tepon upu..suh kuar kan cepatt skett.
    hehe..

    BalasPadam
  2. hehehe
    tahu x pe!!
    sabar2
    huh
    takot pun ada!!

    BalasPadam

komen dengan tulusnya..ahakzzz~~~~