SELAMAT DATANG. TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA BELOG CAPUK INI. (>_<)

MELAKA NEGERI KU!!!

Assalamualikum
"bila kita berbudi bahasa org pun senang nk melawat blog kita"

lalalalala,entry yg ceria,nk menceritakan perkembangan negeri kelahiran*hometown aku
NEGERI MELAKA
wah,dgn bangganye aku duduk melaka ni
negeri yg agak maju skang nie
"melaka maju tahun 2010"
yeahhhh,aku setuju dgn kata2 ketua menteri melaka yg nk jd kan melaka ni negeri yg maju 2010

bg aku da cukup maju da ni walaupun negerinye kecik cinonet jerk!!ape yg x de kat melaka ni,bg sape yg giler shopping tue,melambak da shopping complex kat melaka nie,meh aku sebut 1,1..

*Dataran pahlawan
*Mahkota Parade
*melaka mall
*Aeon Melaka
~paling terbesar kay malaysia
*Jaya Jusco Ayer keroh
*Mydin 24 hours
*byk lg,mls nk sebut satu2


yg akan dtg ni nk melancarkan monoreil kat melaka nie,x pyh la nk nek2 bas lg,kurangkan pencemaran!!!*mcm la tempat len x de ek??
bas double decker tu bleh ar jual balik kat london tue!!!

dr segi pelajaran plak melaka ni x la not bad sgt pelajar2nye,mls lak aku nk cr statistik2nye...
dr mata kasar ok la jgk!!

melaka dikenali negeri pelancongan,rami la pelancong asing yg dtg jenguk2 aku kat cni,hahaha..ni la sumber pendapatan utk melaka..so utk tarik pelancong lebih ramai,melaka harus dimajukan supaya sama taraf dgn negara2 lain!!x la dipandang renadah,malaysia pun leh dpt nama jgk nnt..

kemudahan semuanya tersedia,hospital pun byk,so ramai yg berminat nk jd nurse skang ni leh ar apply kat hospital2 yg "bagai cendawan tumbuh selepas hujan"...melaka jgk memperkenalkan pelancongan kesihatan,ramai la pesakit2 dr indonesia,china,india...

skang ni yg membanggakan,melaka baru bukak taman tema air yg terbaru yg mempunyai 12 permainan dlm air..
MELAKA WONDERLAND THEME PARK N RESORT!!
nk lebih lanjut tentang tmpt mandi2 baru ni,klik sini !!!!

1 ulasan:

komen dengan tulusnya..ahakzzz~~~~