SELAMAT DATANG. TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA BELOG CAPUK INI. (>_<)

TAG LAGI OIII

mampus nk muntah jwb tag!!!lepas cik zaza,muncul plak makhluk cik ain mengenakan tag kat aku!!
dgn rela hati la aku menjawab la tag serba sepuloh nie!!!!


 10 Fakta ttg diri SAYA

  • fizah nama diberi
  • hidup 20 tahun da pd saat nie
  • hometown melaka
  • taken sudah 
  • manje *geli mak nyah*
  • anak sulung
  • x hot tp cool
  • happy saje
  • seksi *statement gile n geli*
  • gemok vs ramping *comel*

  
10 perkara menakotkan saya

  •  ALLAH SWT
  • mati
  • jodoh *takut jodoh bkn dgn si nuar*
  • bile ayah n mak nek hantu *means mara*
  • gaung
  • excident
  • ribut petir hujan
  • ular masuk umh
  • nset mak ada org call mlm2 *takot ada emergency@kematian* 
  • janda x sedar diri kacau family org


10 perkara yg slalu saya sebut

  • YA ALLAH
  • mak
  • papa
  • i sayang you
  • kecoh lebih
  • rilex ar
  • ada susahkan hidup ko??
  • ek'eleh
  • kuar jap mak
  • terima kasih

10 perkara yg amatt bernilai
  • family
  • si nuar *my love*
  • kwn2 *amik hati* haha
  • kejujuran dr si nuar
  • kepercayaan dr family 
  • nset
  • purse
  • duit
  • identiti card *x mahu di cap sbg org seberang*
  • lesen *x de lesen aku x kuar la jawabnye*


10 pertama kali lam hidop. *apakah?*
  • family yg sempurna
  • g langkawi
  • dpt pakwe yg dekat
  • gaduh dgn kawan
  • habiskan zaman persekolahan smpai form6 *miss this moment*
  • bg present kat mak sempena hari ibu (set pinggan mangkuk vintage) *selama ni wish jer*
  • online shopping *beli cardigan* sweet lol
  • jaga adik aku sepenuh masa *selama ni hantar kat nursery*
  • dpt kete sendiri even tu kete turun temurun dr mak *coz mak beli kete baru*
  • isi minyak kete pakai duit sendiri *selama ni guna duit mak coz mak yg guna*


7 org bertuah (jawab tag nie)
  •  -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • sape2 yg berminat nk jawab tag ni!!!

saya telah menjalankan tugas dengan baik cik ain,semua jawapan lengkap!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen dengan tulusnya..ahakzzz~~~~