SELAMAT DATANG. TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA BELOG CAPUK INI. (>_<)

ADA TEMPAT DI UNIVERSITI!!!


alhamdulillah..kata2 tu je yg mampu aku ucapkan dalam masa skang nie..ya,bace kat atas tue,aku bakal student UNIVERSITI MALAYSIA SABAH...jauhkan??dr Melaka terbang ke Sabah..klukorang mst mengeluh jauh,tp aku jauh mcmane pun aku rembat je,ni je la peluang aku,klu aku tolak tawaran nie,x de peluang lg bg aku lepas nie...


tahniah buat diri aku n kawan2..my besties sumanya dapat tempat di universiti,ni la berkat kita bukak buku tanpa baca..bhahaha =p...


serius x larat nk taip panjang2,ni pun memaksakan diri untuk update entry..lepas ni korang akan nampak tikus berkeliaran kat blog aku ni,ye ar,nk packing barang,sabah tue,bayangkan ada barang yg tertinggal,x kan nk suh mak bapak aku dr melaka nk hntr barang ke sabah,gila ape!!!so,dr skang aku kenaexcitedkan diri menglistkan barang2 yg nk di bawak...


boleh x klu aku nk bawak my sayang????sumpah aku rindu dia nnt!!!sape nk urut2kan badan die nnt klu aku x de kat cni???


P/S :langkah pasrah,nntkan entry aku,sure akhir2 nie entry mst sumanye sedih2!! ;[

1 ulasan:

komen dengan tulusnya..ahakzzz~~~~