SELAMAT DATANG. TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA BELOG CAPUK INI. (>_<)

Contest Berapakah Harga Baju Saya???

ASSALAMUALAIKUM

wah,bg salam dulu okey,supaya berkat entry aku kali ni...aku join contest actually..
leh aku menang dgn keberkatan tuh
cewahhh...




harga baju =RM5.00
elastic band = RM1.60 per meter
upah jahit di kedai = RM3.00

harga baju awk sebenarnya :-

harga baju =rm5
upah jahit di kedai =rm3
elastic band =0.80sen
kos penghantaran = rm 1.20
*mengikut baju tu,x memerlukan sehingga 1 meter elastic band anggaran dalam 1/2 meter..
rm1.60 divide 2=0.80 cen*
penghantaran pula x dinyatakan mengunakan apa,tp saya rase naik motor,kos minyak perlu dipikirkan
harga minyak time murah rm1.20 per liter

RM10
_____________________________
kwn2 jom join contest nie,fun,cube nasib,pikir creative!!!

nk join klik sini
jom usha rules dia sebelom join...
hadiah RM150
berbaloi-baloi...

nk besar klik la benda ni okey!!

aku harap aku menang la contest ni!!!!!!

1 ulasan:

  1. Darling, please check your email its regarding the contest :)

    BalasPadam

komen dengan tulusnya..ahakzzz~~~~