SELAMAT DATANG. TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA BELOG CAPUK INI. (>_<)

di cemburui oleh masa!!!

masa mencemburui kita
dr tahun ke bulan
dr bulan ke hari
dr hari ke jam

sungguh cepat masa berlalu 
n now x sampai lg seminggu je lg aku nk terbang ke sabah
n x sampai seminggu je lg aku nk bermanja2 dgn family
n x sampai seminggu je lg nk rasa masakan yg mak masak hari2

alahai
berat je hati nk tinggalkan hometown ku MELAKA
aku sentiasa akan merindui my family n my sayang kat melaka nie

n skang ni pun x cukup masa nk update n nk melawat blog kawan2
sorry lg sekali klu aku x komen entry2 korang
aku agak la bz!!!

^_^

2 ulasan:

  1. xpe.nti ad msa dtg la jenguk kwn2 blogger ye ;)

    BalasPadam
  2. alahai sayu pulak den tengok adik den sorg ni :)

    takpe demi masa depan k

    BalasPadam

komen dengan tulusnya..ahakzzz~~~~