SELAMAT DATANG. TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA BELOG CAPUK INI. (>_<)

sedih+marah

ASSALAMUALAIKUM

gud morning everyone,today i want bubling about bla bla bla...pehhh,kecik2 cita2 nk jd cikgu,tp bkn dpt jd cikgu,dpt penampar td coz suka ckp benda x berfaedah..

not interested utk berblogging lg,da x de nafsu kat blog,ada nafsu time sejuk jerrr,hahahaha*18sg*
x tahu nk ckp apa,nk cite apa,nk mengumpat sape n x tahu nk perli2 sape!!!

bab perli memerli ni bg je kat aku,aku la superpower kacip fatimah bab2 memerli ni,bhahahaha

bkn nk tambah dosa,tp saje suka2 nk bercerita n berkongsi cerita dgn kwn2

"ko tgk aku happy,tp sebenanrnya dlm hati aku sapa yg tahu,ko nmpk aku leh terima kenyataan,tp dlm hati aku pedih mcmane??"

"ko nmpak aku relax,tp dalam hati aku bergolak dgn perasaan sendiri,ko rasa x perasaan tue??confirm berani takut potong jari ar klu ko rase,coz kita mana sama hati kan.."

*okey,itu semua sampingan jer,bwh ni baru betul2*

alahai tine nie,gelabah je ar,jantan tue yg duduk gatal mntk no fon,add facebook aku,pehal lak nk sound aku kan??ko tgk aku duduk mengangkang ke melayan jantan ko tue,die kata dia single,aku pulak heran klu dia single,pk aku ada hati ar..huh,please la okey,

tine tu,ko nk marah g la marah jantan ko,coz die yg kacau aku,ko marah aku pun bkn aku nk menangis golek2 jilat tutt ko!!

dah2,kan aku da ckp,klu nk hegeh2 kat aku,make sure aku single n ko pun single,supaya x de sakitkan hati pihak ke tiga,ha,sknag apa da jd,tgk la

aku x nk jd bodoh la gado bunuh2 pasal ko,len la si nuar aku tue ada betine lain,aku bunuh aku potong2 die punye alat..

dah okey,ckit jer!!!!malas nk panjang2..^_^

1 ulasan:

  1. huhu..payah tol bile ramai peminatt nie yer cik pizaa...hehe

    BalasPadam

komen dengan tulusnya..ahakzzz~~~~