SELAMAT DATANG. TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA BELOG CAPUK INI. (>_<)

RUMAH ANAK YATIM!!

assalamualaikum

sambil2 menghembus habuk2,sawang,labah2 berlari bertaburan!!
bhahaha,lame gile aku x update blog aku yg semakin x dipandang nie..=)
rindu x??bhahaha
semakin dewasa ni,bertekad cemerlang nk uPdate blog bila ada topik yg bermanfaat jer!!

15-17/oktober/2010

aku g Kota Belud Sabah untuk Program Titian Muhibah Seerat Kasih,rumah anak yatim!
berat mata memandang berat lg bahu yg memikul!!
ada yg seumur 6 tahun antara slh sorg penghuni rumah anak yatim.. 
time tue la aku rasa yg aku sgt bersyukur yg aku ada mak n ayah sebagai keluarga yg lengkap
bayangkan aku x de antara salah sorg drpd diorg
sumpah aku x leh hidup..

kebetulan time aku ada program kat rumah ank yatim tue 
ada sekumpulan wakil dari Kementerian Pengajian Tinggi
utk interview kitorang
akulah slh sorg yg terpilih utk di interview!!
huh,leh plak die tnye aku perasaan time tue
pe lg,x terjawab lah aku
hanya mampu mengalirkan air mata sepanjang intrview tue
bkn saje nk mengade2
tp aku cube merasa tempat anak2 yatim tue
sgt aku terharu
yg aku bayangkan nasib2 adik aku bile 1 hari nnt mak@ayah aku x de kat muka bumi nie,mcmane la diorg nk teruskan hidup!!

aku dpt la sorg adik angkt dr anak2 yatim tue
syukur la dpt yg betul2 menghargai!!
alhamdulillah
terharu,sedih je bile nk tinggalkan tmpt tue
insyallah 1 hari nnt aku akan pegi lg umh anak yatim tue utk jmpa dgn bdk2 tue..!!















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen dengan tulusnya..ahakzzz~~~~