SELAMAT DATANG. TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA BELOG CAPUK INI. (>_<)

BANGGA DENGAN BUSINESS..

salam..

kenapa?kenapa aku belajar BUSINESS?? nombor??konsep??fakta??mana lagi menarik??


NOMBOR???ouchhh, serabut...
KONSEP??? argghhhh,pening...
FAKTA???gggrrr,bosan...


business women ke aku 1 hari nanti??INSYALLAH..klu tak kenapa aku amik business study..be a entreprenuer??? coming soon..


3 sebab menjadi ahli business & usahawan..



  • aku nak jadi BOS..aku tak nak makan gaji,bila nk kembang klu duduk bawah arahan org lain je??jadi bos kita yg manage duit, bkn kita menerima duit..
  • aku nak kembangkan idea aku,aku nk org lain tahu aku ni kreatif. sampai bila nk tgk hasil orang lain??kenapa kita tidak??ni lah masanya aku nak hasilkan produk sendiri..INSYALLAH..
  • sebab DUIT?? ya,mungkin,DUITTTT,nak duit banyak,rasa banyak duit,nk hantar mak ayah g umrah haji,bahagia kan keluarga,selesakan mereka. sampai bila nak hidup dalam tak cukup duit???? ni la masanya nk banyak duit..
marketing??? keje dgn siapa??kalau bukan dgn entrepreneur,tak de entrepreneur,x makan la si marketing ni..


saya bangga belajar dalam bidang PERNIAGAAN...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen dengan tulusnya..ahakzzz~~~~