SELAMAT DATANG. TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA BELOG CAPUK INI. (>_<)

MALAS VS TANGGUNGJAWAB

SELAMAT PAGI

exam??kenapa perlu ada exam?untuk mengukur tahap kemampuan kita ke atau untuk membebankan kita...arrrggghhhhh,tensionnya aku. itu la,baca buku last minit,tp da mmg cara aku kan,klu baca dr awal pun,bkn masuk sgt pun dlm otak ni,lalu je mcm air,klu nk betul2 masuk kena baca 5/6 kali baru la melekat.klu last minit mgkn otak terdesak n boleh terima la ckit walaupun ada yg tercicir. hari ni je ada 2 papaer,managerial accounting and information system for business and economics.arggghhh,mana 1 nk fokus ni. time cuti mid-semester ari tu x pandai nk pegang buku,sekarang kan da beban..haisshhh,nurul2,ni la kau dari dulu lg..jam 2 ni start exam,tp aku baru je nk buka buku,nape smlm aku x bace buku?sbb aku malas,klu da malas,x kan nk paksa,x jadi jugak kan. so aku online n berblogging. pakasa2 diri nk watpe,ikut cara sendiri la kan. pagi2 mcm ni ha baru ada mood nk baca,masuk la jgk ckit. yg penting kita da fokus n fahamkan time kuliah.
ALHAMDULILLAH,bila aku baca pagi ni,aku paham la jgk,cuma proses mengingat semula. lg pun sama je basic time aku belajar time form 5 dgn semester lepas.kadang2 aku rasa penat sgt bila jd student ni,tp ni lah tanggungjawab aku sebagai pelajar,anak. segala harapan semua terletak kat bahu aku. tinggi betul harapan parents aku. dia nk tgk aku senang masa depan, n tolong diorg jugak untuk membesarkan adik-adik..yerr,aku percaya,tu tanggungjawab aku sebagai anak sulung. sekarang ini,berusaha/berusaha/berusaha untuk capai segala2nya..INSYAALLAH kalau diizinkanNYA...


*yeahh,setepek muka aku..=P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen dengan tulusnya..ahakzzz~~~~