SELAMAT DATANG. TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA BELOG CAPUK INI. (>_<)

Tak tahan la

Assalamualaikum

Siapa kata aku gembira? mmg luar aku gembira.tapi dalam hati x de sape yg thu. mmg manusia x lekang dari masalah,tapi x de sesiapa manusia pun yg nak dirinya ada masalah. Menahan sampai x tertahan. cuba ingin menahan,tapi x jugak tertahan. Ingin diluah mati mak,ditelan mati bapak. Dia?1 juga masalah untuk aku. ada jodoh ke antara aku dan dia? laut pun pandai pasang surut,ni kan pulak hubungan. sedangkan lidah pun boleh tergigit ni kan pulak manusia. Damn la,aku benci dengan keadaan mcm ni. October yg x beri aku makna apa2 pun. student life mmg mmg x bg aku life lgsung. bosan cerita pasal asgment yg semua org thu asgment ni mcm racun,tapi leh jd madu jugak. Masih berharap November pulak beri aku seribu makna. 

Ya Allah,bagi aku kekuatan untuk tempuh semua ni, tempoh setahun bukan la tempoh yg lama. tapi dalam keadaan mcm ni,aku rasa teramat la lama. Setahun? perit kemudian suka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen dengan tulusnya..ahakzzz~~~~