SELAMAT DATANG. TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA BELOG CAPUK INI. (>_<)

BILA TIADA FAMILY!!

selamat pagi,mlm tadi mimpi sedih sampai bangun pagi pun tersedu sedan,airmata meleleh..apa mksudnya???


awk,saya rindu awk,saya rasa memerlukan awk kat cni,saya rasa x selamat je kat sini,awk tahu kan klu awk ada di sisi saya,semua rasa takut saya hilang..saya betul2 memerlukan awk..saya tahu ni life baru saya,saya kena biasakan diri,tp saya tgh cuba n it is so hard la awk!!


subjek saya semester 1 ni sgt tuff,kena amik bahasa asing,perancis,jepun,kadazandusun n mandarin,saya x sepandai n sekuat itu!!im always thinking positif,all freshies student ums,asalnya zero!!!tu je lah semangat saya utk terus bersaing,bila saya risaukan saingan,saya akan down..tp saya akn bangkit semula bila saya teringatkan mak,ayah,adik2 kat kampung MELAKA..saya refresh semula nasihat2 mereka,waktu mereka lambai2 saya di airport ari tue,saya akan bangun semula utk teruskan perjuangan,saya lah harapan mereka..


awk,saya rindu family saya,saya pun rindu awk..saya jauh sgt nk tlng2 jagakan awk,so awk jaga diri okey..awk dan saya akan jarang berjumpa n spend time,keadaan dulu dgn sekarang jauh berbeza..sekarang saya ada benda lagi penting dan wajib saya laksanakn!!!


awk,kadang2 saya rasa down,kadang2 saya rasa saya boleh!!!!saya x nk perasaan tu semua ganggu otak saya kat sini!!!saya x nk menangis selalu coz saya da besar!!saya boleh berdikari,n saya janji akan bawak balik ijazah sarjana muda tepat pada waktunya!!


SAYA BOLEH,SAYA PANDAI MCM STUDENT LAIN KAT SINI,KLU STPM SAYA BOLEH,DI UNIVERSITI SAYA LAGI BOLEH!!SAYA AKAN JADIKAN DIRI SAYA PESAING KUAT STUDENT YG LAIN KAT SINI ...

3 ulasan:

  1. belajar rajn rajin

    harus dapat DL tiap2 semester ok

    BalasPadam
  2. huhu..sedihnyer bace nie.. T.T ..

    sabo yer piza yer....

    bertahan k. kembali dgn segulung ijazah my dear fwen!!

    miss u a lot!! huhu

    BalasPadam
  3. yeah
    im the best
    i can do it!!
    T_T

    BalasPadam

komen dengan tulusnya..ahakzzz~~~~